nuffnangku

Monday, September 13, 2010

berbuka bersama officemate

Salam pembaca,
maafkan saya ok.selepas entry ini ada 2 lagi entry tertangguh yang bakal di update.:) saya tahu tak ramai pun yang berminat nak membaca blog saya tp untuk yang sudi singgah,terima kasih ya.kali ini berbuka puasa dengan member-member office.saya rasa blog saya ini bakal jadi photo-blog la.hehe.sebab lebih banyak photo dr cerita.ape2pun,silalah layan pic..

caca marba sungguh mereka ini.tp semua pun sporting.

lagi gambar..
me with hanim n her husband
yadaa..yadaa... me n hanim

me wit kak Ida
ni muke tgh lapar ni..

love,
Lara

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...