nuffnangku

Sunday, August 29, 2010

salam ramadhan pembaca,
saya kurang sihat kebelakangan ini.Asik kena selsema je.dalam sebulan,mesti sekali atau dua kali saya akan diserang selsema.sigh**.penat taw bila asik kena bersin,mata berair ,sakit tekak,batuk2 dan sesak nafas.adoi.sape2 tahu cara-cara untuk menghindari selsema,sila bagitahu saya..

ramadhan semakin hampir di penghujungnya.
saya bersyukur kerana ramadhan kali ini hidup saya tenang walau kadang-kadang saya yang tak berapa remaja ni terpaksa menghadapi masalah budak-budak remaja tapi saya anggap ia macam lalat atau debu-debu kecil yang bila ditiup angin,akan hilang terbang ntah ke mana.memang takkan fikir-fikirkan sangat.masalah sebagai orang dewasa masih diperingkat awal.haha.

owh lupa.syawal kali ini akan memberikan saya kegembiraan yang bakal berganda-ganda.siti,are u ready?ahaks.

idea terhenti sebab tiba-tiba teringat ais-krim yang dibeli tadi yang masih belum terusik dalam peti ais tu.
* tak boleh makan,selsema- Sigh *hmm,ok bye.nak pergi jenguk je ais krim tu walaupun tak dpt makan.hahaha

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...