nuffnangku

Sunday, August 22, 2010

Happy Birthday Darling !!~

Hi.lama sungguh saya tak update blog sebab sangat bz.hari-hari berlalu asik di habiskan di office menguruskan itu ini.ada banyak cerita yang nak di kongsikan tapi bila fikirkan nak upload photo dengan pixel yang besar amatlah lambat mcm siput ,so terpaksa ditangguh-tangguhkan.hehe.saya memang suka bertangguh-tangguh sebab ... 'malas'
Ok.baiklah.kali ni nak cerita pasal birthday si kembar.si kembar kesayanganku.Airiena Diela Dato' Sharulazlan and Arviena Faira Dato' Sharulazlan.then,disebabkn tak sempat nak sambut birthday si Gadis Melayu Musim Pertama,Fariza Mustafah,saya buat sekali harung.kekeke.nak asing-asingkan,payahlah,sebab masing-masing bz.so buat sekali,adalah MUDAH.malas nak merepek panjang2 lagi,silalah tengok gambar..

piring kek untuk 6 gadis
si birthday girl.sila teka kaki diela,faira n fariza yang mana satu.ahakz.
sila teka tangan pula. :)

Ini adalah birthday girl-birthday nya.
Yang Pertama:
Airiena a.k.a Minah meletop

Yang Kedua:
Arviena Faira a.k.a Jenab Cun
Yang Ketiga:
Fariza a.k.a Joyah Glamor

Ini Pula adalah aksi-aksi mereka di depan lensa kamera:

comeynya...
nakal.mas,pandang pe tuh?
ayeen menyuruk di belakang faira.x aci!

Ini pula iklan memakan kek!~
nyumm..nyumm..
si cantik jadi tukang potong kek
supannya die...ini adalah Ayeen a.k.a Eton Comey
ok,camera..plz!~

diela:nakal ek. fariza:cun
oh lupa.sorang lagi Mas a.k.a Bedah howt.budak berdua nih mmg nakal.rindu dorang.payah sangat nak jupe.
 Kelana Jaya.Kami bertemu di sini.di sini bermula segala2nya.i love this place sangat2.pic ni ada kekurangannya sebab cik nuril xde.xpela.lenkali kalau ada rezeki,cik nuril pasti akan ada bersama.

Untuk Diela.Faira.Fariza :
. aku doakan kamu bertiga bahagia selalu .
. saya sayang bangat sama kamu bertiga . sama rata okey . hehe .
. semoga kamu bertiga sentiasa di murahkan rezeki dan pastu kite leh shopping2 lagi .hahaha .
. terima kasih atas semua kesabaran n kasih sayang yang diberi selama ini terhadap saya .
. terima kasih juga utk antara kamu bertiga yang selalu coverline i .erkk. hahaaha.
ini saya.tukang cerita.ahahaha.
ok.
[ Cerita Habis ]

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...