nuffnangku

Wednesday, May 12, 2010

Vee Lara

. saya seorang yang particular tentang ada-ada part for my life.macam contoh if hari-hari penting for my life,saya akan 'do it my ways' .saya macam kurang senang ngn campur tangan orang.i mean macam terpaksa ikut semua kehendak and kata-kata orang lain.tapi kalau discuss,ok,memang di alu-alukan.suka2.

. bila tidur,saya tak suke suasana bising-bising.kalau dikejutkan time tidur untuk tanya soalan-soalan budus seperti 'mana baju aku yang baru beli tu' or 'ape-apelah' selain yang emergency or betul-betul penting,memang aku boleh hangin 1 badan.aku confirm akan marah-marah sebab aku ni nak terlelap n terlena bukan senang.mind you!bukan senang.

. sy suka air teh ais.teh panas pulak tak nak orang lain buat,saya mahu mak saya juga yang buat.

. sy suke kamera.suka posing.suka edit gambar.tapi kan bila makin dewasa ni,saya tak tahu kenapa dah tak minat langsung nakedit-edit ni.tapi masih mengilai kamera.hahah.

. saya tak suka orang sambil lewa bila saya memang tengah nak kejar masa.time kita dah lambat itu lah baru dia terhegeh-hegeh nak buat itu ini-memang aku hangin.sebab macam tak reti respek orang.sebab bila perfomanceku jadi teruk sebab benda-benda macam ini,ada ke orang nak rasa bersalah?tak akan ada punya!

. saya tak suka mengewdix.

. saya suka usaha selagi saya rasa saya mampu.kadang-kadang nampak mcm muka tak ada usaha,padahal usaha senyap-senyap.

. saya sensitif tentang hati dan perasaan ini.saya tak suka orang buat sambil lewa bila saya penuh bersemangat.

. saya selalu fikir bagaimana dapat buat keluarga saya bahagia.dan kalau saya dah kahwin nanti,saya akan tambah dalam 'LIST' orang-orang yang akan saya gembirakan iaitu - family saya.family mentua and of couse my husband.owh malunya cakap cam gini.

. bila saya tengah fokus,saya benci kena gangu untuk attend request budus2.tensen btul la.

. dulu saya suka warna pink.semua pun pink.suddently 1 hari itu,saya dah tak suka pink at all.entah apa jadi ntah time tu.lepas itu suka putih.till now.tapi sekarang,tetiba rasa turqouise itu pun macam cantik juga.so itu colour fav.terbaru.hehe.

. saya suka tolong orang tapi saya tak ada duit banyak.kalau ada,saya bagi je kat kawan-kawan saya.ahaha.so disebabkan suka tolong orang,saya tolong mereka dengan cara lain yang termampu.

. saya suka nangis senyap-senyap kalau tensen.haha.tak malu bukan.ia berterusan sehingga sekarang.hehe.

. perkara paling saya takut- kahwin dengan lelaki yang salah.dah la tak cintakan pun,lepas itu memang ternyata perangai mcm apa,tawakal jela.nasib diri.

. guna nama Vee Lara sebab tak suka orang tahu nama sebenar yang betul.hehe.nama VeeLara tu nama yang saya men hentam je letak.tapi lama-lama rasa macam malas nak tukar lain.biarkan jer.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...