nuffnangku

Sunday, May 2, 2010

My Other Half

My Other Half?pihak yang satu lagi tu yang bila bergabung ngn kita akan menjadi satu.owh..pasangan kita la maknanya.hmm.kalau dah namanya memang jodoh,kita memang tak boleh lari,kan.kalau orang kata kita dengan dia tak sepadan,macamana ek?kadang-kadang mestilah ada orang yang akan membanding-bandingkan kita dan pasangan..merpati dua sejoli ke or burung gagak dua troli..haha.apakah aku merepek nih.

tapi kena ingat,itukan jodoh.kena lah terima seadanya.ya aww aww. merepek ntah ape2.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...