nuffnangku

Sunday, May 9, 2010

my girl

saya teringin nak pergi jalan-jalan dengan bestfriend-bestfriend saya.window shopping.makan-makan.snap pic sana-sini.candid.tengok wayang.cuba baju baru pastu amik gambar kat fitting room.haha.lepas tu jalan-jalan tempat lain pulak,amik pic lagi.seronoknya.

teringin.
tapi tak tahu bila boleh buat macam tu.
dan saya pernah simpan impian nak buat semua ini sekaligus dengan semua bestfriends saya.adakah permintaan itu terlalu melampau?haha.dah nama pun impian kan.macam payah sangatlah nak di tunaikan.
aina.nuril.diaafariza.diela.faira.munira.atul.faira=bilakah permintaan ini akan terkabul?haha.

2 comments:

  1. ooo....aku pn teringin nk wat mcmtu...pas aku hbs kursus...dlm akhir bln6 kite wat k...ajk ramai2
    enjoy puas2

    ReplyDelete
  2. hahaha..tp agak mustahillah nk kumpulkn smue..tp y penting wat je..hahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...