nuffnangku

Monday, May 3, 2010

Dinner On 1st May 2010- Hotel Concorde

Dinner yang tak dirancang,sungguh last minutes(for me and my partner) which later its turned out to be something yang so memorable for me and her,i guess.kan cik fariza?even semua ini sungguh simple,tapi saya enjoy dinner pada malam itu.
saya suke pic ni-kredit to en.barber-ye kot ini ejaan namanya.

me and her at Concorde Hotel

i love this pic-rs mcm sunguh serasi.yaa aww aaww

pic ni pun menarik.sunguh lovelynya kami.hahaha.

tema biru?

ni je makanan yang sempat di amik picnya kerna terlalu asyik makan,saya lupa nak amik pic makanan yang lain.yang penting,makan-makan-makan.kesian ada orang tu pening kepala,nasib baik cik fariza bawa panadol.tapikan aku sangat pelik.pelik giler ah bila fariza keluarkan banyak giler panadol from her handbag.budak ni wat santapan ke hapew panadol tu?haha.thanx to semua- because you make my day!!~

after that,aktiviti ini membuatkan telinga saya sakit selama lebih 12 jam.huh.tak suka.

3 comments:

  1. yang warna kuning tu puding kastard kee??nyum2

    ReplyDelete
  2. babe, ni concorde dekat mane? nevertheless, concorde mane2 pon sedap :))

    wahhhh nak makan kek!!!!

    ReplyDelete
  3. elyaElmo:yes..puding..mmg sedap

    bitsANDpieces:concorde KL...mmg sedap..tgok pic ni rs mcm ........... T___________T nk!~

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...