nuffnangku

Thursday, April 8, 2010

R.I.N.D.U

KAMI.kawan sudah lama.sejak berumur 11 tahun lagi.tapi masa tu tak rapat pun.alih-alih dia ni datang kat meja aku semata-mata minta tolong aku lukiskan untuk dia T__________T .dan bila dah makin dewasa ni,kami jarang jumpa pun even tingal 1 negeri.kedua2 rumah kami berada di negeri yang sama,tapi kan nak jumpa 3 bulan sekali pun susah.huhu.tapi takpe la..yang penting,'persahabatan' tu tetap ada even tak selalu jumpe.dari office,aku rushing,mcm nak terbang je ke KLCC.sebab takut lewat sampai.tapi memang aku lewat pun. :'(

nasiblah Fariza ini penyabar orangnya.hmm.lagisatu alasan kenapa kami jarang and payah nak jumpa adalah kerana bidang kerja kami yang berbeza dan waktu kerja yang juga berbeza.huhu.
ini adalah aktiviti yang paling aku dan kawan2ku suka.*loveee it*
dan paling utama,aku pun tak faham kenapa aku dan dia masih berkawan sebab kami ni suka gaduh.haha.tapi tak adalah gaduh macam tarik-tarik rambut tu.tapi kalau ter 'rapat' lebih sikit je,mulalah kami masing-masing macam nak berperang.mungkin sebab dia ada angin dia sendiri.dan aku pun.so macam angin dari utara dan angin dari selatan,bila bertembung secara kuat,maka terjadilah puting beliung.haha

posing lagi.kan.

aku dan dia memang berbeza.dia lovely,suka buat orang ketawa dan bak kata dirinya sendiri-dia penglipur lara.tapi aku totally lain dari dia.aku jenis yang serius,tak suka buat orang gelak,kadang-kadang nak senyum pun malas.haha
ok,melalut jauh dah.kami dinner kat Pizza Hut.memang enjoy.sangat happy.

2 comments:

  1. hehehe...teringat zaman tusyen murni...:)

    ReplyDelete
  2. hehe...tp ms tu kami bdua cumut..hahaha..teringat ms nadia ade..mawar ade..best..

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...