nuffnangku

Friday, April 30, 2010

remaja

rindu giler pada zaman remaja.
rindu pada zaman yang

-aku boleh bangun dan tidur sesuka hati
-time tu ape2 citer kat TV yang aku minat,aku tak pna miss.kalau ter'miss' pun maybe sbb aku kuar shopping time tu.hahaha.
-tak perlu risau pasal duit.cukup time je,update kat ayah.
-tak ada komitment ape2
-hari-hari hanya pk nak pergi kelas or ponteng je? ngeee..jangan contohinya.tak bagus.
-semua kawan2 belum ada perancangan nak berkahwin or bertunang.
-semua kawan-kawan pun masih kanak-kanak riang lagi sama macam aku.
-tingal serumah ramai-ramai.hari-hari jumpa kawan-kawan dan berbual,konflik dan macam2 kerenah lagi.
-hari-hari kongsi macam2 cerita dengan diela.kadang2 merewang sana-sini dengan pieka,nuril,lia,lin..
-aku bleh balik melaka tiap2 minggu.
-aku boleh kuar jalan-jalan walau hanya ada RM20 je dalam poket dan sebenarnya RM20 tu untuk kegunaan semingu  akan dtg,lepas aku dah terbelanja duit selebihnya.hagaga.sempoi je.lepas tu memang tak mkn luar,dok umah masak je sebab tak ada duit dah.haha
-aku peminat setia untuk shopping di Giant Kelana Jaya.

aku rindu banyak perkara lagi tentang zaman remaja..rindu.tapi apakan daya semua itu telah berlalu.tak mungkin aku dapat jadi remaja lagi. T______________ T benci!
-

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...