nuffnangku

Sunday, April 11, 2010

Pemandangan Bandung

Bandung.Bandung lagi?macam bosan je kan sebab tak habis-habis pasal bandung.hehe.who cares?layankan je pic2 ni.Scenario of Bandung.

keadaan kawasan perumahan yang padat

Hotel Progo
Kedai
Factory Outlet

di tepi-tepi jalan

sini pun jadi......asalkan dapat mencari rezeki.
area luar Kampung Baru
Ini kereta 'BESAR' kami.
sangkar
Mie Baso gerai
vespa
Es Cendol Elizabeth(Ais Cendol maksud dia)
Kampung Gajah
Gerai lagi
Jalan Raya

menjual topup untuk handphone.XL tu simcard.haha

kedai baju


KFC


roti kot
lagi..........
Ibu Ani gerai
Peta Bandung


sekolah

sekian,ini sahaja.nak upload lg beberapa pic,tapi broadband lembab mcm siput sedut.huh.

1 comment:

  1. teringin nk pegi.wpun tak penah pegi pn utk beli brg kawin ke apa.since i kirim je kt tunang i aritu.ngaha.tp honeymoon kat bandung pn cool jugak kan.sbb sjuk katenye:)

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...