nuffnangku

Sunday, March 21, 2010

saya ketagihan !! help me ..

ketagihan apakah ini?dadah?owh tidak.tolong jauhi saya dari dadah.belia benci dadah.ceh,tetiba.meow!saya tak tauh kenapa dari dulu sampailah sekarang,saya memang suka makhluk Tuhan paling seksi comel ini.seakan-akan macam ' can't take my eyes off you' .eh kejap.saya pernah dapat lagu ini dari seseorang di kekotak pesanan muka buku saya.adoyai.apa punya bahasa lah ini.ok,saya ulang.saya pernah dapat lagu 'can't take my love off you' di inbox mail FACEBOOK saya.orang itu tukar dari 'can't take my eyes off you' kepada 'can't take my love off you' .huh.sesuatu sangat.ok,melalut sudah.

dia buat muka macam tak faham kenapa dia kena amik gambar dalam keadaan bodynya di pegang.haha
oh boringnya saya kena posing-posing di waktu saya sepatutnya sedang tido.owh manusia-aku mengantukla
 *meow*

lagi seekor yang sangat seksi comel.wink*


ada persis ibu mendodoi anak tak?haha

meow ini tahu dirinya dimanipulasi.padahal empunya blog nak letak pic nya sendiri di blognya.tapi takut dikatakan syok sendiri,maka aku jadi mangsa*monolog si kucing comel*

3 comments:

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...