nuffnangku

Tuesday, March 2, 2010

saya bukan fashionista.sebab saya pakai ikut sukahati saya.tapi makin kita dewasa,kita mungkin akan makin deman terhadap sesuatu perkara.maybe.kalau sudah kerja,berduit,mungkin demand itu akan jadi bergnda-ganda dan mengada-ngada sikit.hehe.

yelah,ingat rela ke nak membazirkan duit yang dicari dengan susah payah walaupun hanya goyang kaki di kerusi lembut di office.ingat senang nak buat macam itu?susah.susah you now!~bila dapat duit gaji for surelah akan pergi membeli sesuatu yang berbaloi dengan keringat,tekanan n gangguan emosi yang diterima semasa di ofis.takkan dah susah-susah bangun pagi-pagi buta ,lepas itu keja lagi sampai malam,nak nampak matahari dalam sehari pun macam susah,kalau waktu lunch keluar,nampaklah lebih kurang 50 minit matahari tu,lepas itu memang balik rumah aje tahu-tahu sudah malam.so,takkan lah nak membuang duit untuk benda-benda yang kurang berbaloi.kan?ok,saya tahu penerangan saya dah panjang berjela.

saya bukan shopaholic.haha.tapi saya sukeeeee shopping.saya suka.dan suka.dan suka.haha.just nak sharing,benda2 yang saya suka.sekadar isi masa anda yang terluang itu dengan benda2 kurang berfaedah.haha.keji kan.

. perfume .
saya suka jenama Gucci-ENVY ME.sebab baunya sangat lembut dan wangi.
The Beat From Burberry-baunya agak keras.mula-mula dulu memang tak berapa suka sebab macam keras sangat seangkan saya berjiwa lembut.haha.tapi since dapat hadiah birthday tahun lepas,terus jatuh cinta dengan perfume ini.
. The Make-up .
saya pilih Estee Lauder,Maybelines,M.A.C


. Fashion .
saya rasa saya suka MNG.
ROMP untuk pakaian yang simple.
NICHII untuk yang ladies and trendy

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...