nuffnangku

Sunday, March 21, 2010

Bandung,Indonesia-perjalanan bermula

di LCCT *lapar sgt time ni.ngee*
. Kami gerak dari rumah around pukul 6.30 pagi.terus ke LCCT dengan dua kereta.mestilah kena 2 kereta sebab kami pergi seramai 9 orang.ramaikan.tapi pergi ramai-ramai memang seronok.terutama dapat geng yang memang interestnya sama ngn kita.harusss lah shopping sakan rasa macam dah taknak balik hotel dah.rasa macam nak tidur je kat kaki lima factory outlet itu dan esok bila pagi-pagi signboard 'open' dipamerkan,terus serbu dan shopping lagi macam dah tak ada kerjaan lain nak kena buat.haha.jangan tiru aksi ini.merbahaya.kami pergi dengan dihantar oleh aril dan abang kepada si engku arif.

keluar awal sebab nak elak traffic jam.sebab kami pergi pada hari Isnin,22 Februari 2010,hari bekerja.flight depart at 9.40am.so kenalah berada di sana around 2 jam lebih awal.settle semua urusan,untuk luggage simpan dan timbang luggage,checking and everything,kami pun lepak di ruang menunggu.sementara menunggu,kami breakfast dulu.tapi faham-faham jela kat airportkan,mestilah mahal2 belaka.

tengok,lapar betul la tu.haha

flight pula delay from 9.40am kepada pukul 10.20am.hish.terpaksa terpacak lagi di situ.kebosanannyeer... dah la hati ini tak sabar-sabar nak ke Bandung.tak sabar!nak bertemu lagi dengan si Bandung yang permai.hehe.

yeahh...akhirnya.masa yang dinanti!!!

Bandung,kami datang!!!!

real pic dari atas(atas flight ni).taken by Engku Arif.

Bandung,11.20am (waktu Indonesia.waktu Malaysia adalah pukul 12.20am)
Alhamdulillah,perjalanan 2 jam ke Bandung berjalan dengan lancar.sampai!!

alhamdulillah,selamat sampai di Bandung,Indonesia.

tiba di lapangan terbang Bandara Husein Sastranegara,Bandung

kami tiba dengan di sambut pekerja Pak Taufik(supir)yang bernama Pak Dhani.warna biru itulah van/MPV yang kami naiki.selesa beb. :)