nuffnangku

Wednesday, March 31, 2010

Bandung - shopping.shopping.shopping

Pergi Bandung untuk shopping.kan?dari hari itu saya me 'war2' kan saya ke sana untuk shopping.jadi haruslah mempamerkan sedikit hasil shopping saya.tapi saya tak sempat amik kesemua pic yang saya beli.so yang saya tunjukkan ini adalah sebahagiaan.diulang-sebahagian. :)
Hasil Dari RUMAH MODE

Rumah Mode juga..
Ini dari Grande Factory Outlet
DUNHILL. For A Man.saya beli untuk seorang insan bernama lelaki.hehe.takakn nak beli perfume lelaki untuk perempuan?
Ini sebahagian dari RUMAH TAS
ini pun saya rembat.ngee.dari Paris Van Java.di sebabkan murah dan sangat cute,saya beli juga.padahal bukan kat Malaysia tak ada kan.
Guess.ini bukan saya beli.
Invictus.
Revlon.Eye Shadow for me :)
ini juga saya punye...
di sini lah saya beli seluar di atas tu.
UNKL

Invictus-only great minds can afford the invictus style

telekung untuk ibu keduaku.

saya bukan hanya membeli telekung sahaja di Pasar Baru.saya beli kain baju kurung,kain batik,aksesori dan kawan2 saya pun borong macam2.tapi gambar-gambar yang saya letak ni,yang saya punye je tau.kalau yang lain-lain tu,lagi seronok sebab mereka shopping lagi banyakkkk..banyakkk dari saya.oh ye,saya sempat juga membeli 3 helai dress ,skirt dan macam2 lg... T_T

4 comments:

  1. best2 shoppinggggg..nk pegi jugakkkkkk...

    ReplyDelete
  2. mawar-best...pegi la..terutama utk bride-to -be...rsnye berbaloi kot g sane...

    troop-yes...byk mbeli..padahal bw duit xde la byk mn pun..:P

    ReplyDelete
  3. We Offer Budget Bandung Hotels, Bandung Holidays, Bandung Vacation, Bandung Packages, Bandung Tour, Bandung Transportation at www.welcome2bandung.com

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...