nuffnangku

Friday, February 26, 2010

saya suka style dia

saya takla fashionable sangat.saya pakai ikut keselesaan dan ikut mood.kalau mood bagus,dari atas sampai kaki berjaga rapi.tapi kalau tak ada mood,pakai ikut suka aje.mekap pun kadang2 pakai,kadang2 tidak.saya tak kisah pun keluar tanpa mekap sebab saya percaya pada diri.chewaah.haha.saya suka Nichii n MNG.sebab simple and cantik-catik belaka.hehe

tapi saya suka gaya dia.antara yang saya suka-



saya suka yang simple tapi stylo macam yang Lindsay Lohan pakai.

2 comments:

  1. aah..ske tgk mata die lau make up.hik2

    ReplyDelete
  2. ye ye...even die ni sosial life sgt kronik..tp die ade style die tsendiri...i adore her...:)

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...