nuffnangku

Tuesday, February 9, 2010

mengulangi saat dulu..

Dulu.iaitu beberapa tahun yang lepas,masa study,aku dan diela memang memasak hampir hari-hari.itu memang rutin kami.nak jimatlah katakan.dan paling penting,even kami masak yang simple-simple je tetapi kepuasan menikmati makanan hasil air tangan sendiri adalah sangat SUPERB!~ biar tak sesedap mana pun,tapirasa mcm best jer dapat makan masakan sendiri or masakan housemate yang lain.

Tetapi setelah masa berlalu,kami pun seperti macam sudah tidak ada masa untuk masak-memasak ni.Disebabkan ada plan baik punye,untuk berkelah di Ulu Yam so awal-awal pagi lagi aku dan diela bangun untuk menyiapkan makanan.tapi kitorang masak yang simple je.yang sangat precious bila aku terasa macam mengulangi semula zaman dulu-dulu.masa aku dan diela berusia di awal usia 20-an.haha.sebenarnya dalam friendship yang mencecah 5 tahun ini,aku dan diela terlalu banyak berkongsi kenangan,suka-duka dan rahsia.oh ye,perempuan kan.kalau tiada rahsia yang pelik2,bukan budak perempuan lah namanya.haha.

sebab itu,walau macamana pun,kami mempunyai konflik sekejam puting beliung ke ape..aku tahu persahabatan aku dan dia InsyaAllah akan kekal sampai bila-bila.ok,merepek terlalu panjang berjela,padahal nak bagitahu yang kami berdua dah laam tak masak bersama.so,hari ahad hari tu,kami masak sama2.maka inilah hasilnya-taaa daaaa!!~

p/s: diela,thanx for everything.u are still my bestfriends.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...