nuffnangku

Sunday, January 31, 2010

hujung minggu bersama teman mucuk..

                                                           kiri:diela.fyra.ryl.mas.vee
tak sangka.plan tetiba menjadi.hurrayy!paling penting dapat jumpa Mas yang dah lama giler kami tak jumpa.Kami tu merujuk pada aku dan diela.Sebab kami masing2 telah tinggal di kawasan yang berlainan.ibarat seorang di utara.seorang di selatan.kesibukan kerja dan urusan peribadi membuatkan kami seperti tiada ruang langsung untuk berjumpa.

                                                   diela dan mas.mas makin gebu.hehe
happy lepak2 dan gurau2.sempat lagi posing2.owh.itu acara penting.photo untuk simpanan hari tua.ehehe.

1 comment:

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...