nuffnangku

Saturday, October 10, 2009

sekadar isi masa

THE LOVE

~adakah anda telah jumpe soul mate anda?
entahla.sgt tak sure.

~jika ya,siapakah dia?
tak payah bgtau.tu rahsia.

~kalau belum,siapakah yg anda harapkan?
seorang lelaki yg terima aku seadanya.dan tak pernah merendah2kn aku!

~berapa lama anda dalam relationship?
setahun kot.

~pernah mengurat lelaki?
pernah.dua kali.dua2 aku berjaya.

~ada sesiapa mengurat anda sebelum ni?
ada la.byk.xdpt nak list kan

~anda pernah buat kesalahan besar pada pasangan(luaran)?
luaran?erm.aku yakin x pernah.
~kesalahan dalaman(hati),misalnya menyukai orang lain,masih mcintai orang lain?
kahkahkah.soal hati,biar rahsia.

~pernah bertengkar/argue dgn pasangan?
ye.

~anda bersama dengan pasangan sejak bila?
october

~reason anda bersama dgn pasangan?
xde reason.kalau ade reason.mudah hidup aku.

~perhubungan anda dan pasangan berada pada tahap yang mn?
biasa je.x serius mn pun.

~anda yg mngurat dia dulu atau dia yg mngurat anda dulu?
dia la.

pernah terfikir utk berkahwin dgn dia?
erm.jarang pk walaupun hari2 tnye soalan tuh.:)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...