nuffnangku

Sunday, October 4, 2009

persahabatan

mungkin.kite berbeza ideologi.berbeza kisah hidup.berbeza citarasa.
mungkin.kite tidak sering sependapat.tidak selalu memandang langit PADA MASA yg sama.
mungkin.dan mungkin.
tapi mungkin juga.hati kita merasai hal yg sama.dan mungkin juga kite mengekspresikan dengan cara yg berbeza.
tapi adakalanya kita tak perlu memandang pd perbezaan yg beribu itu.
cukuplah kita hidup dgn memegang pd 1 persamaan dari perbezaan yg beribu2 itu.
sahabat.persamaan kite adalah-aku sahabatmu.dan kau sahabat aku.itu!

4 comments:

  1. sungguh cantek pic nih.. :P

    ReplyDelete
  2. ye.thnx pd si tukang amik pic even sikit blurr.hehe

    ReplyDelete
  3. blurr tu saje je wat..efek2 ttg persahabatan yang kabur..haha

    ReplyDelete
  4. persahabatan kami x kabur pun la.dah jelas2 we are bestfrendz.tp bestfrendz yg pelik xleh bla.hahah

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...