nuffnangku

Sunday, October 18, 2009

dia seorang ayah yg baik?

apa kriteria sebenar untuk menjadi ayah yg baik?sebenarnya jawapan untuk soalan itu adalah sangat SUBJEKTIF.len org,len pdapatnya kan.tp bila ia berlaku secara natural..bukan lakonan or drama2...depan mata aku.aku secara jujur mengakui dalam hati-dia pasti mampu menjadi seorang ayah yg baik suatu hari nanti.InsyaAllah!~aku terus candid pic ini yg bagi aku sangat sangat sangat sweet.mmg sweet ah.aqil dalam pelukan uncle nye.aqil terjatuh.n nak nangis.si uncle cepat2 meriba dia.dan tjadi la keadaan yg sunguh cumil ini.yg mn cumil?aqil or uncle nye?sy jawab-dua2 la.wahahah




alolo.mcm teringin mahu anak sendiri jer?
muke uncle ni penuh kasih sayang gitu.
dia mampu dan pasti akan jadi seorang ayah yg baikInsyaAllah!~

2 comments:

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...