nuffnangku

Friday, October 2, 2009

dah jadi Ex-Bf la plak..

aku bc blog member aku.sbnarnye BF kawan aku.tp dh mmg knal die sejak masuk U,so kirenye kwn aku gak la kan.eh.tp BF kawan aku tu dh jd Ex-BF..n kawan aku tu dh jd ex-girl..haaa..tkejut kan? ish..knp la jd camtu?ish...x sangka..sunguh.mmg tak sangka..aku tkejut giler ah...dorang serasi n sepadan bsama tp....

hahaha...rilex la..coz dorg dh tunang.so dah xde pangilan BF2 dh..dah jd tunang..or tunangan..hehe.mereka mrahsiakan dr pengetahuan umum.tp sempatla aku bc blog si gadis bkias2..tp aku dh dpt bajet.

then hr ni aku bc blog Bro Framestone tuh.dh ade pgakuan dr nya...wah.apakah yg aku rasa?paling jujur yg aku bleh bgtau,aku mmg happy..sbb aku ni tmasuk dari salah seorang penonton yg menonton kisah cinta mereka.dan dh tentu mharapakan Happy Ending.

dh name pun kisah cintakan.xsemuanya indah2 belaka.mcm2 yg mereka lalui.tp maybe itulah yg mbuatkan cinta mereka makin kukuh.erm..sbg sahabat,aku mmg happy giler..hope after this,mereka lebih sabar n tabah mhadapi dugaan btunang..n paling penting,aku tungu nasi minyak kenduri kawen ko wahai Atie n Framestone.

utk zarien,sahabat..hampir separuh impian dan doamu telah tcapai..itu tandanya sabarmu adalah kekuatan dan kelebihanmu..semoga cinta dan jiwa mu bertemu di alam pernikahan..doa sahabat2mu tetap bsamamu...

utk Framestone,ko jgn nakal2 dh..kene fokus2..jg dia elok2..itulah cinta ko.dan itulah bakal isteri ko..huhu...

3 comments:

  1. cet.... sengalnye aku tertipu dgn mukadimah entry ko....

    tertanya2 pulak aku sape la yg ko maksudkan... cet sekali aku rupenye (dah blushing2 nie)

    xpe2... aku akan jaga die beb... dari sekolah jaga tue...maaf xbgtau umum...coz bnde xplan kan... nk heboh2 pun takut tertibe xjd

    lepas nie ko rajin2 la pantau mbe kite yg dok tiap2 sem tukar2 tue....

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  2. aku pun memule duk berpikir sape la yg ko cite..upenyer terkene btg udong sndiri..
    papae pun thanx alot n aku tunggu brite gmbire kwn2 aku plak

    ReplyDelete
  3. haha...aku suke menipu.ok,aku tipu.hahahaa

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...