nuffnangku

Saturday, September 19, 2009

senorita cumil2

Klcc.mule2 rancang tempat len.tp last minutes tukar.ok,bleh la.tp aku tak suke pun KLCC ni.tp demi kwn2,ok je la.
ade orang kate muka aku same ngn nuril.betul kah?mengapakah?dan die kate nuril adik aku.uwaaa..apsal nuril adik?knp bukan aku?kenapa?wah.kejam.....huhu
saat berbuka puasa yg meriah.kalau tak silap ade 10 orang.hehe.pas mkn,nuril terpaksa balik awal sbb die berkejar ke Jalan TAR.teman mak die.

kami yg suke berposing mcm tak ingat dunia.cun tak?baik ckapa cun.klalau tak,takmo kwn!heheh


rien.aku.vie.ana.depan VINCCI KLCC.

ini pic istimewa dari kami.nah.hahahhaah




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...