nuffnangku

Saturday, September 19, 2009

Ramadhan-Swiss Garden Hotel

Swiss Garden Hotel-Buffet.ok la makanan kat sini.biasalah hotel kan.mn nak best giler pun.name je gempak.rasanya makan kat restoren biase lg cool.bg aku la.kali ni g ngn ofismate2 ku.sejak semingu sebelum g,kami rancang g tempat len.tp hari2 argue..mnta tuka tempat itu la..tempat ini la..dan pd hari yg telah dpersetujui smue(tu pun selepas kitorang IM dari kul 2 ptg til kul 5 hari sebelumnya...tp stil xde jln damai,hahaha).kitorg akhirnye malas nk pk g mn,terus setuju bl ade y cadangkn g Nando's.tp pd hari tersebut,tibe2 ternampak promo dr hotel Swiss Garden.terus semua setuju.rsnye cam wat penat jer IM lame2 n gaduh2..tp last2 g ke tempat yg tak masuk dlm list pun.hahaah

ni antara ofismateku yg suke cari pasal ngn aku.huhu..mereka baik tp notty.ngegege
ini antara makanan yg aku amik.nyum2...sedap tau!

lazat sunguh kan...kitorang mkn mcm itulah hari terakhir dpt makan.haha.dasyat.


tengok tu.masing2 dah dapat mkn,terus x pandang kiri kanan dh.aku amik pic ni pun dorang tak heran dh.yg penting,mkn..mkn..n mkn...hahaha

sesi bgurau senda.ececeh...kem salam kat jejaka sebelah abg azhar tu.rs mcm nk ngorat je die..hahahah

lastly-->ini aku.bunga mawar yg pd petang itu telah di apit oleh 5 jejaka iaitu encik huzainy,jimi,suresh,abg azhar n shamsyul.hahaha.giler perasan.
hujan renyai2 ms kitorang sudah mkn.huhu..mmg kenyang.encik huzainy dh pergi situ dekat 4 kali dh..minat giler die ngn mknn kat situ.hehe




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...