nuffnangku

Saturday, September 19, 2009

Ramadhan-Birthday Arief!

Ramadhan kali ni aku betul2 bz.so mcm xsempat nak update setiap bnde y aku wat.ramadhan kali ni mcm berbeza r dari ramadhan2 sebelum ni.ntah knp kali ni mcm byk bende nak kene fikir..nak kene settle kan.oh..mungkinkah ini tandanya aku dah makin dewasa dan telah betul2 mempunyai begitu byk komitment?sila ulang ayat aku-'begitu byk'.mak aih,takutnye jadi orang dewasa.haha..ayat tak bleh bla.sedangkan aku pun bukan baru berusia d awal 20-an.huhu.hari ni aku mcm ade masa byk sket..so mcm rugi plak bila x update kat blog ttg ape y aku wat spjg ramadhan ni.ramadhan kali ni aku byk mhabiskan masa berbuka puasa dgn teman2 yg hebat2 belaka.kalau nak tahu sape depa...silalah mbaca keseluruhan entryku ..pas entry ni,aku akan wat byk lg entry..n upload pic y cute2 utk tatapan k.mereka2 yg ade dlm pic tu la teman2 terhebatku..

huhu.ok,entry pertama-Birthday Arief



birthday boy-arief-sedang wat muke cumil ketika d suap kek gune pisau potong kek!biar btul.hahah

dia sekarang yg umurnya 2 tahun lebih tua dariku,telah mnyambut birthdaynya ms d awal ramadhan yg lepas.tp umo die tetap tua 2 tahun dariku.haha(aku pun xpasti apa motif cakap cm gini.haha).ceria je dia pd hari ini.
aku n fyra. arief n siti(his sister)
aku,fyra n nyoi dtg agak lewat.sbb hujan lebat giler.dan jalan jem.tp nasib sempat order makanan..n dpt mknan yg di order ms berbuka.hehheh

asyraf n his girl dtg lewat dan dpt makan after we all dah kenyang.huhu.ok...n enjoy.kek pun sedap.happy birtday arief!pakcik dah tua la..hahha

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...