nuffnangku

Saturday, September 19, 2009

Pancake House of Peddington

kali ini ke Mid Valley.mulenye nak g tempat len,tp kami lewat.so smue full house.huhu.cedihnye.Nuril suggestkan-Pancake House of Peddington.aku no hal sbb aku tak kesah sgt bab2 mkn ni asalkn mcukupi utk ku mkn.hahahah.
ini cik nuril..die termenung jauh.tak pasti plak ape yg die tgh pk.samade pk masa depan atau pk bile lah makanan ni nak sampai.heheh..jgn marah k.sebelah pic die tu adalah makanan yg d pesan oleh ck nuril.tp sorry la aku tak leh ingat ape name makanan yg dipesan tuh.huhu.payah sgt nak ingt.hehe.tp mmg sedap woo.
ini plak makanan yg aku pesan.amik kau.nak sgt makanan yg mcukupi.mmg cukup ah sampai aku tak terhabis mkn.besar giler n ade 3 tingkat.mak aih.aku mmg x hbis mkn.dan makanan ku telah berjaya dhabiskan oleh __________(sila isi tempat kosong itu sendiri)hahahaa.n air aku tu air banana strawberry.tu pun di habiskan oleh ___________(hahahaa)

ini aku.ala2 wanita melayu terakhir yg dah pandai mkn pancake.ngegegeh.x sempat nk g tuka baju.dari ofis terus bergegas ke mid valley dgn berbaju kurng pahang ini.hehe


ini cik nuril.yg berada dalam mood sunguh nostalgia.hahaha...



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...