nuffnangku

Monday, September 7, 2009

macam tak patut jer..

hari ni keje mcm biasa.soal hati?tibe2 aku pk mcm..eh sebenarnye kenyataan2 ku sblm ni lebih kepada sudut emosi.aku x berapa ikhlas view hal ni dr sgala sudut kot.aku view dr 1 side jer.ok,sbenarnya mcm ni la..aku jnis manusia yg susah nk d fahami.dan aku gak susah nk faham org.mungkin sebab pbezaan umo mbuatkan aku mcm susah nk ikut cara die bfikir..n die pun cm susah nk ikut cara aku bfikir..
p/s:xpela..aku cube belajar memahami die.hope die pun mcm tu..dan mhargai usaha aku.InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...