nuffnangku

Saturday, September 19, 2009

Chili's..

Yummy!mmg best makanan kat sini.huhu.aku mkn dengan penuh selera.ini pic makanan yg telah dipesan olehku.sedap kan?tp nak mkn kat sini,kene reserve n kene beratur pjg giler ah..huhu..tak sangup2..

ini makanan yg telah dipesan oleh kami bertiga pd petang itu.

aku mls cakap byk.just upload pic utk tontonan je ok?hehe

ini rien.


ini acoi.yg tak sabar nak makan.hehe



this is me.vee lara.aku maintain je.hehehe.thanx utk acoi.kerna membelanja kami pd petang itu.pastu kami g sogo.cari baju raya utk family ku.hehehe.




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...