nuffnangku

Saturday, September 19, 2009

Barra Cafe


sedapnye kan....




tempat ni kami x rancang.House Of Barramundi(Barra Cafe).terletak dekat ngn Tesco Ampang.pagi tu kitorang g IKEA.cari barang2 utk rumah diela fyra.pastu singah Tesco.terus ternampak cafe ni.rasa mcm ok jer.suasana die pun ok la.mulenye aku,diela,fyra,izi n nyoi jer.tp petang tu roger2 abg azhar.then die ok jer nk follow.suresh pun.so di sinilah kami berbuka puase pd petang yg tak dirancang.kalau tak silap petang 30 ogos.


mereka yg hadir..hehe.



saje jer aku tayang muke.hehe.menu yg aku pesan adalah menu kegemaranku..sunguh best.masak lemak nenas ikan masin.wallah...eh..aku tibe2 teringat masak lemak nenas yg mak nuril masak.mmg superb ah mak die masak.aku masih tergila2 kan perasaan itu.hahaha.mmg giler.



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...