nuffnangku

Friday, August 14, 2009

aku dan dia


mlm td kunun2 nk tdo awal..sudahnye..aku tdo kul 3 am.huh..gerenti pg nk bgun g keje,terasa cm nk g gantung diri...lame dah x berbual2 panjang cmtu..i miss all da memori ms d 403 tuh..

aku n diela..jarang sgt ade konflik..tp bl ade,lame giler baru nk settle..sampaikan kami pna gaduh selama sebulan..n akhirnya aku g pujuk die til ke kuantan..hebat x hebatnya konflik...tp sbb itu jugak,aku dapat pakwe..kehkehkeh

rindu giler zaman mude dulu...yg x pna risau ttg duit(ade risau gak,tp xsgt)..xpna risau ttg masa..bleh bgun n tdi sesuka hati..:(

ni pic2 kenangan aku n diela..


thanx utk mlm td.aku rs lebih cool bl dah bbual ngn ko..



kami yg kiut-miut.nah pic utk tatapan..hehehe

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...