nuffnangku

Wednesday, August 19, 2009

ada makna neh..



sekejap jer ms berlalu.ntahlah.mcm semua in baru jer blaku.tp sedar tak sedar...dah sejauh ini semua ini kami lalui.

ada kisah hitam yg kau dan aku telah tingalkn jauh2 d belakang.
bila kau bsama aku,kita lupakan kisah lalu.
lupakan dia tu dan lupakan dia ni..
kerna mereka tidak perlu ada dlm catatan cinta kita.
ada sempadan yg harus kita patuh sentiasa.

aku menerimamu bukan atas dasar material.rupa.harta atau sekadar mahu bteman.
simpan sj harta mu kerna aku tidak dambakan itu smua.
tidak perlu barang2 mewah.gadget2 cangih.perfume2 hebat.baju2 branded.
dan segalanya.
aku memerlukan kau kerna hati aku mahukanmu.itu sahaja.

jalan kita masih terlalu panjang.
masih jauh utk di teka kesudahannya.
tp biarlah dgn kesudahan yg baik2 sahaja

wahai lelaki,
izinkanlah aku mcintaimu selalu.
berilah ku ruang utk belajar memahamimu selalu.
carilah peluang utk terus membina cinta yg bahagia dlm hati kita.
izinkanlah aku mhormati ego lelaki mu kerna aku pun tahu realiti itu.
ego seorang lelaki.
biarlah aku sentiasa d sisi.mjadi teman yg melihat susah dan senangmu.
biarlah aku jadi perempuan yg tahu mhargaimu dan tidak pernah mduakanmu.

P:knp pilih sy?
L:jawapannya ialah masa mula2 kenal kamu kerek dgn sy.(huh?wtf....)
P:bukan kerek,cuma berhati2.xsuke jatuh bkali2 d tempat yg sama.klu leh xmo jatuh lg.itu sj.
.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...