nuffnangku

Sunday, July 19, 2009

wedding...

terasa sedikit kehilangan bl bestfriends sdiri dah kawen.Mirul,tahniah.hope ko happy n aman harmoni smpai bl2...lepas ni kite dah susah nk lepak2 same coz ko dah ade bini...takut die jeles plak...hati bini kene jg elok2 k...beri y terbaik utknya kerna itulah wanita y kau nikahi...tp aku happy bg pihak ko...
aku g ngn acoi morreno ku...die peneman setiaku walau ke mana shj aku g.sj letak pic ku dan die...hehehe..

aku g ngn munira skali..ni pic dari kami y comel2 belaka..hopefully,acoi morreno hentian terakhir hidupku...aku syg die lebih dari apapun.dan dlm hatiku,hanya ada die seorg...InsyaAllah


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...