nuffnangku

Sunday, July 12, 2009

rela kupujuk

M**…tibe2 teringat semula kenangan2 kat situ.terlalu byk.tempat itu,byk mdewasakan aku.mbuatkan aku tabah luar n dalam.di situ aku mngenal siapa aku yg sebenarnya.di situ aku knal siapa kawan,siapa lawan.dan dari situ juga aku tla temui manusia2 hebat y mjadi ‘sesuatu’ dlm life aku smpai bl2..muaah..

Dan paling best,aku tetap aku.ade sesetengah perkara ttg aku ttp x berubah.aku masih aku..tp dlm perspektif y mungkin sudah berbeza…semua yg knal aku tahu ttg kisah yg x kesampaian tu.hahahah..zaman budak2…tp bl dikenang2..saat2 itu sunguh best n romantik.persis cerita dalam novel.aku tiapkali lalu dpan tmpat tu,pasti teringat2..…

1st time tgok die,aku dah suke die.name die X….die ade rupa....ramai pun suke..hahah..kat situ,aku hanya suke die sorg…tp aku xde la smpai nk ngurat ke apa…tp aku dpt no.phone die secara x sengaja…wah..hebat giler..

Ceritanya begini..aku di cabar…oleh kwnku utk minta no phone sorang mamat(O) ni..mamat ni 1 course ngn org y aku admire giler tu…aku no hal bnde2 cmni…bukan xmalu..tp matlamat aku lain..d cabar…so aku pun wat muke seposen g mnta mamat tu no phone…nk kisah ape..die x bg,die la y bodoh..hahaah..mamat tu bg..aku pun simpan jela no phone y die bg tu…

bberapa hari lepas tu..dgn x sengaja aku jupe no phone X d blkg ketas y O tulis no phone die tu…mcm nk giler aku rs…rs terapung2…tp aku bukan gatal,ok..aku x wat ape2 pun ngn number tu…aku dpt tahu my bestfriend ,namenye B,pun suke gak kat lelaki tu..aku bg jela no phone tu kat kwn aku…aku suke lelaki X ni,xde sape tahu pun sbnarnye..ala suke je kan..bukan nk wat apepun…kwn aku B ni g call..nk knal2 katenye..lantak hang la nk watpe pun..asal jgn sebut nama aku suda..kang mamat tu pk aku in gatal plak..x psl2 je mrosakkan maruah aku wooo…n si X ni mmg jnis lelaki mahal..tu y aku suke tu..die sukar di dekati..pyh nk tgok die lyn or bckap ngn pompuan(sumpah,aku suke lelaki mahal..hahaha).die suke wat hal sdiri..lg aku suke woo..tp di mana die g,die adalah leader…best2…

Die mjaga dirinye..die nakal..wat mcm2..tmasuk ponteng skola..tp die lelaki y baik..oh ye.. ms kwn aku call die tu,die bgtau y die suke aku..ni kwn aku y citer….perasaanku?tsangat la best.org y kite suke2 sgt tu pun suke kite..huhuhu..best2…xleh lupa perasaan tu.

Aku sunguh simple.pna masa birthday aku,die dtg jumpe aku.siap nyanyi2 kan mcm2 lagu utk aku.masa kat skola,men pas2 surat melalui posmen x btauliah itu secara rahsia.hahaha…n aku jd semangat nak g skola hari2.pagi2 tungu bas dalam keadaan subuh2 pagi n selalu termenung dalam bas pk apa akan jd pd hari ni.sampai skola,jumpe bestfriend aku n terus gosip2..ah..zaman skola kan.time tu hari2 y aku lalui sgt best…kdg2 bgayut d telefon dr kul 10 mlm till 3 pagi..giler kan..sok g skola..mngantuk..hahaha.

Tp lepas2 tu,keadaan mule berubah bl kami dah semakin jauh….n akhirnye..lepas melalui zaman2 yg xbest tu…aku jd aku y hari ini…kenangan adalah 1 sejarah y tak mungkin aku ubah..tp aku tlalu byk belajar dlm kisah ini…x semua y kite mahukan dlm hidup itu,baik utk kite…bukan mudah melalui episod2 gelap itu..aku amik masa beberapa tahun utk kembali normal..hahahaah..

Ok.rela kupujuk sdg kedengaran.tu pasal la aku tkenang2 ni..ishhh…tp aku dah x rela memujuk sape2 lg.cukuplah..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...