nuffnangku

Sunday, July 12, 2009

love

Love is not about finding the right person, but creating a right relationship. It's not about how much love you have in the beginning but how much love you build till the end

Cinta n relationship..apa ertinya.erm..mbina relationship bg aku bukan perkara mudah.malah sgt2 susah sbb aku sgt susah utk mbuka hati pd lelaki.sgt susah.nak rapat n dekat ngn aku pun susah,apatahlagi utk mdapat tempat di hati aku.tp kalau kene caranya,pasti akan temui jawapannya.

Ade yg kate aku sunguh garang.ye,mereka benar.aku cepat marah.dan sgt komplikated.aku jemu dgn kebiasaan.hahaha..sbb aku suke sesuatu yg luar biasa.tidak.aku tipu.aku suke orang yg memahami aku.mhormati perkara2 yg mbuatku senang n xsenang.

Cinta bukan mcari orang yg tepat?erm…soal hati kan.mana kite mampu pilih dgn siapa kite mahu jatuh cinta.cinta adalah tentang mbina 1 perhubungan yg tepat.iye.sokong!!perhubungan yg tepat dan btul adalah bl 2 org ini yg mpunyai keserasian bcinta.tiada psamaan tidak mngapa asalakna mampu sesuaikan diri dgn perbedaan yg ada.kot?mungkin.

Cinta yg tepat adalah bmula dari Zero(kosong) dan b’akhir dgn sesuatu yg bererti.semakin hari semakin syg.semakin hari,semakin kukuh.bukan berakhir dgn ‘clash’(perpisahan).dan lepas clash,baru la mahu bkasih syg semula t’utama bl si bekas kekasih dah ade yg baru(gitu plak.dah clash bru mahu bkasih syg,hahaha..mcm2.respek lah dan terimalah knyataan bhw kamu harus jd kwn shj.kwn shj.).erm..utk diriku juga sbnarnye ni.mmg pyh melupakan smue kenangan apatahlagi..die y terbaik pna hadir..

Mbina 1 phubungan bukan pkara mudah.byk dugaan n cabaran yg perlu di lalui.tp dugaan yg paling mduga adalah orang ketiga.entah dari mn org2 tak bmoral ini hadir di antara 2 pasangan ini,lalu merosakkan perhubungan itu.x pasti pula,utk org2 spt ini apakah yg mereka cari dalam hidupnya.adakah 1 kepuasaan bl dapat mhancurkan perhubungan orang lain?ntah.niat n nawaitu harus btul.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...