nuffnangku

Friday, June 12, 2009

tak disangka...

suatu hari..aku teringat seseorg.kwn yg ku kenal sejak di tingkatan 2.orgnye cantik.persis perempuan arab.byk pkara aku lalui ngn die.tp stil kami budak2.fikiran pun stil x matang.aku n yah suke sgt ponteng kelas.ponteng skola.mcm2 lg la y kami suke wat.tp y sorang lg ni...anak y baik2..mdengar kata..die x ikut perangai kami(jgn tiru tingkahlaku ini,x bgus)

family anta g tuisyen.aku n yah kejenye dok cari mamat2 hensem.tp kami bukan watpe pun..skdr mnikmati.hahaha.zaman budak2 kan.beberapa tahun jugakla kami btiga jd kawan.smpai la 1 ms..masing2 dtakdirkan ke tempat2 y blainan.yg persis arab ni ke matrik d 1 negeri lain.yah kat tangkak.aku smbung tingkatan 6...persis arab ni aku namakan die aja.setelah ms blalu...tlalu byk pkara y tjadi...kami tak lg contact.n terputus hubungan terus.lelaki2 y mjadi kegilaan kami time tu pun entah kat mn la dorg skg..hahaha

tp 1 hari,aku tgerak hati mcari aja.n akhirnya aku jupe.takdir.aku happy gler.n berazam mahu mperbaharui friendship ini.

utk aja.aku sebenarnye dah tlupa ttg kotak ytu.tp y pasti,xde kat aku.yah kate xde kat die.hopefully ade kat ko.hahaha.maybe kite bleh tanam kotak tu bl kite dah dewasa cm hr ni.hahaha

aku harap kite terus bkawan.y lepas..jdkan kenangan..hari ni jd kan kenad\gan y indah utk esok.wasaalm.aku tetap syg ko,aja.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...