nuffnangku

Saturday, May 30, 2009

perfect kah?

you don't love someone because they're perfect. you love them in spite of the fact that they're not ...

iya.sgt btul.utk aku..aku syg org bukan kerna dirinya sempurna.tp aku syg org kerna kekurangan yg die ade.kalau org tu sunguh sempurna,tentu die x layak utk d sayangi oleh aku..knp?ntah.sbb rs cam dah sempurna sgt..so x perlu la ade aku utk syg mereka rite?

aku lebih suke mereka yg x hipokrit...sbb aku benci org yg hipokrit.depan aku,pure2 sengih,mesrta2..blkg aku...len plak...so utk mereka yg dah mmg kenal aku...surely suda tau aku sgt x mesra alam..baik pd lelaki atau perempuan..

bila aku menyayangi seseorang..aku harap semua itu berbaloi.aku bukan org yg mharap balasan atas setiap ape yg aku berikan.tp aku adalah manusia yg belajar dari pengalaman ms lalu.bukan mudah utk memimpin seorg perempuan spt aku.maksud aku..aku bukan liar..atau sosial...tp aku ade cara aku sendiri atas setiap pe yg aku lakukan....

ntahla.aku syg org kerna dirinya.makin syg bl kekurangan itu aku ternampak.. :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...