nuffnangku

Friday, May 1, 2009

kesedihan...

mcm2 tjadi pd aku kebelakangan ni...pkara2 yg mbuatkn aku sgt sedih..semua ini bukan tjadi pd aku tp pd seorg sahabat yg sgt2 aku sygi..sahabat dunia akhiratku...ptama,die kehilangan tmpat tinggal..selang 2 mgu,die kehilangan ayah yg paling die kasih n sygi..aku pun terasa erti kehilangan tu..kerna aku rapat dgn family mereka sejak aku remaja lg...aku xtahu apa yg perlu aku buat @ lakukan utk mringankan beban yg die pikul...aku cube yg tmampu tp tetap rs sedih kerna aku xdpt merasai duka yg die n familynye rs...y mampu aku lakukan hanyalah memohon ptolongan dari Allah utk mbantu mereka melalui saat2 getir ini n menemani die..mberi semangat utk die melalui smua ini...tp sbagai sahabat,aku cuba utk sentiasa di sisi die dalam apa jua keadaan pun...

p/s:utk seseorg yg mbantu aku spjg kesusahan ini,thanx...thanx sbb sudi anta n amik aku tiapkali aku nk ke rumah yah menemani die

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...