nuffnangku

Friday, May 8, 2009

kerisauan...dan kasih syg...

smlm..aku n die pas keje bdating ke sg.wang...si die y ajak last minutes(die mmg bgitu).sbnarnye g teman beli tiket dlu..kesian die...tangannye panas..aku rs dahi nye..pun panas gak...aduh...susah ht aku tgok die cmtu..tp dlm pd tu sempat lg ajak aku ke sg.wang..hr sblm tu ke sogo...n sblm2 tu aku pun lupe kami g mn...sbb hr2 jupe n g jalan same2..atau pun mkn same2..jd aku lupe..tp y aku ingt..ms bkualiti y d luangkan bsama...masa bkualiti bmaksud-gduh.baik.merajuk.pujuk-memujuk.dan mcm2 lg...

mn tak nya...die tiada di sisi aku slama 2 hari!bg org len,alah setakat 2 hari,xde mende pun..ok,u're rite..tp tu bukan aku k..aku rs x best kalau die xde...x tgok muke die sehari pun rs cam x lalu nk mkn..chewaah.

ok..berbalik kepada die y sakit...aku sgt risau.sape x risau...muke n suara die pun da btukar..kdg2 dgr cam nyah pulak(sorry hubby!)hahaaha...n perangai pun kdg2 cam raksasa..mngamuk je keje bl aku ckap merepek..hahahaha..dan bl sakit bgitu,die akan jd over-mngada2..die y akui sdiri..ye btul..

tp xpe la..aku hrap die cpat sembuh...hope lepas jupe ibunya..die akan kembali sihat...rindu pula kat die...ngegegege...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...