nuffnangku

Sunday, May 31, 2009

dari kerana tidak suke..

dari kerana tidak suke..akhirnye aku mjadi suke..mcmane tu?entahlah.kuasa Allah kan.manusia bleh ungkap beribu2 kate2 penafian..tp bl sudah tertulis di 'sana'..akhirnya hati ini terbuka utk lelaki ini.Acoi Morreno.

mule2 dulu..
aku sgt tidak suke die.
sbb die pelik.+++++++..n mcm2 lg.
buat mcm2 utk tarik perhatian aku.
tp slalunye berakhir dgn..aku mngamuk.
hahah..
byk pkara ttg die yg serba x kene d mata aku dulu..

tp skg..
die chenta hati aku.
xkan tinggalkan die utk org lain walau siapapun org itu(InsyaAllah)
skg.sgt suke die.
sbb die seorang yg ..wonderful(?)
hari2 jupe die.
klu x jupe,pasti jd susah hati.
hahah..
byk perkara ttg die yg buatku tertarik..terus2an..


sebenarnye..
xpenting pun die pna bcinta dgn siapa sblmku..
atau aku pna bcinta dgn siapa sblm die..
yg penting..
bila kami bdua..
bsama..
bjalan bpegangan tgn..
gaduh,merajuk,usik-m'usik..
waktu itu hanya ada kami bdua..
org2 lain tu..hanya kawan.hanya sejarah.
yg x penting pun.
y penting.bl kami bdua...pihak ketiga x wujud. (walau siapapun engkau,haha)hilang n x nampak spt asap.noted k.
p/s: ade sesiapa yg bcadang mahu die?sorry.sile cari org lain ok.:P

1 comment:

  1. he...23x peh ko bermadah.. kalah aku sih huhu

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...