nuffnangku

Friday, May 1, 2009

Acoi Morreno

aku sayang die.perlukan die.mgasihi die.aku xpernah terfikir aku mampu mnyayangi seseorang skali lg seperti aku syg die.aku menerima die seadanya.hidup susah dgn die pun xpe...kalau hidup senang,alhamdulilah...keikhlasan aku terima die dalam hidupku bukan atas dasar apa..tp kerna aku mula mnyayangi die setelah mngenali die...

die seseorang yg mhiburkan aku saat aku bmurum...melayan aku saat aku bsedih...merosakkan mood baik aku saat aku happy(erk?btul la)..wat aku happy bl aku moody..bl aku wat salah,die cepat maafkan...bl aku diam mbeku,die akan usik2 dgn macam2 cara...

die madu.die racun.die la ++++++.name sebenar tidak akan di paparkan.cukuplah name samaran.Acoi Morreno..terima kasih Allah kerna mhadirkan die di sisi.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...