nuffnangku

Saturday, May 30, 2009

9 soalan tentang relationship...

1. State the date you have declared with your 1st couple
-erm..lupe la.klu xsilap 23 apr..wah.hebat.aku da leh tlupa...bravo2..2. Adekah anda akan terus berhubung dengan your bf/gf jika anda sudah clash?
-ok je..asalkn die tahu aku ni awek org..klu gile talak,aku wat bdo je.. slalunye org yg wat psl ngn aku..so bl da sedar slh sdiri,akan dtg utk bkwn..so aku ok je..3. Ape yang akan anda lakukan bile anda merindui bf/gf anda?
-cari die la.call ke..msg ke..lepastu gtaw la rindu die..
4. Adekah anda mempercayai bf/gf anda sratos pratos?
-haha..soalan apakah ini..gile ke nk pcaya org 100%..oh..da tentu tidak.
5. Adekah anda rase bf/gf anda seorang yang pandai memujuk
-ok la kot...
6. Ape reaksi anda dan ape yang anda lakukan apabile kredit bf/gf anda dihabiskan untuk orang len?
-mak aih...ingt aku ni tungul kayu?klu aku wat bnde yg same,rs cmne?pk sdiri la..
7. What are you going to do when your bestiest have a relationship wif your ex?
-aku sokong je..aku bukan tamak..aku cool..8. Adekah anda akan menelefon bf/gf anda apabila dsuruh oleh bf/gf anda?
-laa..klu nk tepon,tepon sdiri la...9. Ape reaksi anda bile mendapat tahu bf/gf anda masih berhubung dengan ex mereka?
-ok je kot..asalkn jgn tipu aku..n si ex plak xpyh over2 k..im his current gf..wah..gitu..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...